Jednou z nejdůležitějších výhod MSDN je technická podpora po dobu aktivní smlouvy. Je rozdělena do tří úrovní.

externí autořiexterní autoři
MSDNMSDN
29.11.2013 16:26:0029.11.2013 16:26:00

externí autoři

externí přispěvatelé magazínu softwarový QUAS

DAQUAS
+420 222 512 201
+420 603 442 434
daquas@daquas.cz
Anny Letenské 7, Praha 2

Profesionální technická podpora

Jednou z nejdůležitějších výhod MSDN je technická podpora po dobu aktivní smlouvy. Je rozdělena do tří úrovní:

Online Chat

MSDN Online Chat je interaktivní služba v angličtině, v provozu 24 x 7. Díky ní se v reálném čase můžete snáze dozvědět nejrůznější informace, kde co najít, jak která služba nebo proces funguje, kde objevit nejrůznější technické informace...

Prioritní support v MSDN/TechNet Forum

Předplatitel MSDN získává právo přednostních a garantovaných odpovědí ve veřejných anglických diskusních fórech Microsoft MSDN/TechNet. Reakce od technické podpory je garantována vždy, nejpozději do 2 pracovních dní. Stačí se přihlásit pod stejným účtem, jakým se hlásíte do portálu MSDN Subscription.

Microsoft Professional Support

Incidenty profesionální technické podpory jsou nejvyšší úrovní dostupných technických služeb dodávaných v rámci MSDN a mají nejvyšší hodnotu, kterou lze dobře porovnat s komerční nabídkou. Podpora na úrovni Professional Support slouží k poskytování asistence expertů středním a velkým zákazníkům a partnerům při problémech souvisejících se softwarem společnosti Microsoft. Standardní cena za jednotlivý požadavek je 4 799 CZK, případně 9 598 CZK + DPH. Podrobnosti zde: http://support.microsoft.com/gp/profsup/cs.

Na rozdíl od běžných uživatelů mají právě uživatelé MSDN tyto incidenty již předplaceny. Musí si je však aktivovat. Aktivace je vázána pouze na konkrétního uživatele MSDN. Postup je jednoduchý. Stáhnout a vyplnit smlouvu, poslat ji e-mailem, počkat na e-mail s potvrzením smlouvy a unikátními ID, kterými se pak prokazujete při zadávání incidentu.

Majitelé MSDN jsou směrováni na stránku http://support.microsoft.com/activatesupport, kde je popis logistiky registrace a registrační formulář.

Registrační formulář je obyčejný RTF dokument, který obsahuje kontaktní informace, ale také ID odběru MSDN, což je stejné ID (většinou je to Benefit ID), jakým se uživatel poprvé logoval ke svému MSDN. Po vyplnění je nutno soubor poslat od oddělení služeb zákazníkům Microsoft Direct Services RegForm@msdirectservices.com.

Zpracování trvá většinou jeden pracovní den a poté obdržíte detaily smlouvy o podpoře na váš e-mail.

V e-mailu se nacházejí dvě nejdůležitější čísla: Contract ID a Access ID (ID smlouvy a Přístupové ID), viz obr.

Potom vám již nic nebrání připravit si formulaci technického problému a obrátit se na podporu http://support.microsoft.com/OAS/.

Zadáte produkt, číslo své smlouvy a dále už specifikujete podrobnosti problému, upřesníte kontaktní informace a problém odešlete k řešení. Do 24 hodin se jím začne zabývat specialista společnosti Microsoft pro danou oblast produktů.

Vlastníte-li MSDN, rozhodně si podporu aktivujte! Aktivace nic nestojí, jen pár minut vašeho času, a budete mít připraven kontrakt pro rychlé řešení možných budoucích technických problémů. Využitím podpory ušetříte svůj čas a ten, jak známo, jsou peníze. Investice do MSDN se vám tak vrátí ještě rychleji.