Víte, co je CRM? Váš asistent prodeje, marketingu a služeb. Kouzelná zkratka v sobě skrývá netušené možnosti. CRM je systém pro řízení zákaznických vztahů (Customer Relationship Management). Někteří si myslí, že je to komplikovaná rozsáhlá aplikace vhodná pouze pro velké firmy, jako jsou banky a pojišťovny. To je však omyl. Díky rozvoji hostovaných řešení je CRM aplikace dostupná nyní všem a za rozumnou cenu.

externí autořiexterní autoři
SoftwareSoftware
13.09.2010 12:00:0013.09.2010 12:00:00

externí autoři

externí přispěvatelé magazínu softwarový QUAS

ALSO Czech Republic s.r.o.
+420 222 512 201
+420 603 442 434
daquas@daquas.cz
Anny Letenské 7, Praha 2

CRM jako hostovaná služba

Víte, co je CRM? Váš asistent prodeje, marketingu a služeb. Kouzelná zkratka v sobě skrývá netušené možnosti. CRM je systém pro řízení zákaznických vztahů (Customer Relationship Management). Někteří si myslí, že je to komplikovaná rozsáhlá aplikace vhodná pouze pro velké firmy, jako jsou banky a pojišťovny. To je však omyl. Díky rozvoji hostovaných řešení je CRM aplikace dostupná nyní všem a za rozumnou cenu.

Potřebuji CRM?

Každá firma má samozřejmě své zákazníky a oslovuje i další, potenciální klienty. Nabízí jim své produkty a služby prostřednictvím obchodníků. Přitom se musí vypořádat s takovými problémy, jako je centrální evidence zákazníků a kontaktních osob, sledování poptávek, nabídek, jejich dotahování, evidence nových příležitostí, vyhodnocování marketingových kampaní. Pokud firma dodává i služby, pak řeší i otázku evidence servisních zásahů, požadavků na instalace, eskalace z důvodu nedodržení termínů, komplikované plánování úkolů pro jednotlivé servisní pracovníky apod. Někteří používají tabulky v Excelu, jiní mají jednoduchou aplikaci, která však vyžaduje pravidelné úpravy. Někteří spoléhají na obchodníky, ti pak mají informace o zákaznících u sebe na notebooku. Pokud však takový obchodník odejde z firmy, odcházejí s ním často i veškeré informace o zákaznících, a kolikrát potom firma přijde i o ně.

Přemýšleli jste někdy nad tím

  • jak být úspěšnější v prodeji a zlepšit vztahy se zákazníky?
  • jak zajistit, aby obchodní kontakty a veškeré aktivity vůči zákazníkovi byly přehledně na jednom místě?
  • jak předejít tomu, aby se s odchodem obchodníka ztratily veškeré informace o zákaznících, které měl na starosti?
  • jak účinněji a pravidelně oslovovat své zákazníky marketingovými kampaněmi?
  • jak jednoduše plánovat a evidovat servisní požadavky zákazníků?
  • jak vyhodnocovat práci obchodníků a servisních pracovníků?

Řešením je CRM. Služba Profi CRM vám zajistí pohodlný přístup k aplikaci Microsoft Dynamics CRM. Je to nástroj, který vám pomůže mít vše pod kontrolou. Nutným předpokladem ovšem je, že ve firmě máte stanoveny obchodní postupy pro obchodníky a pracovní postupy pro techniky. Pokud je nemáte, určitě doporučujeme je definovat. Profi CRM vám je pak pomůže dodržovat a některé věci provádí dokonce automaticky.

Co je Profi CRM?

Profi CRM je služba pro řízení zákaznických vztahů provozovaná v profesionálním datovém centru. Je založena na špičkové aplikaci Microsoft Dynamics CRM. V neposlední řadě je to váš virtuální obchodník v týmu, servisní dispečer a marketingový asistent v jednom.
Je určena pro malé a střední organizace, firmy a podnikající fyzické osoby, které potřebují mít informace o zákaznících na jednom místě, pravidelně je oslovují s vlastní nabídkou zboží a služeb a následně tyto produkty a služby svým zákazníkům dodávají.

Jak to funguje?

Profi CRM obsahuje 3 základní moduly:

Prodej

  • zájemci, příležitosti, nabídky, objednávky, fakturace
  • aktivity – úkoly, kalendář, kontakty
  • reporty a sestavy (plány, výsledky)

Marketing

  • kampaně, pozvánky na akce a marketingové události
  • odesílání personalizovaných pozvánek
  • přehled o průběhu a výsledku kampaní

Služby

  • kalendář služeb – plánování zdrojů dispečerem, výkazy
  • evidence servisních zakázek a objednávek služby
  • znalostní databáze

Každý modul obsahuje údaje, které potřebujete pro danou činnost. Službu tak mohou použít lidé z oddělení prodeje, marketingu nebo dodávky služeb. Zákaznické informace můžete evidovat, sledovat a sdílet po celé organizaci. Ke svým datům v aplikaci Profi CRM máte přístup přes Internet Explorer nebo přes MS Outlook.

K službě Profi CRM lze dokoupit tyto další doplňky:

  • ARES konektor – jednoduché zadávání firem do CRM. Stačí zadat IČ nebo název firmy a ostatní údaje se vám automaticky doplní z databáze ARES, která je provozována ministerstvem financí a obsahuje oficiální informace o firmách a organizacích v České republice. Díky tomu se zadávání urychlí a také předejdete chybám, které při něm vznikají.
  • Pokročilý e-mail marketing modul – rozšiřuje možnosti standardního modulu v systému Microsoft Dynamics CRM (např. lze odesílat přílohy z marketingové kampaně včetně obrázků, vytvářet strukturované poštovní zprávy apod.)

Jaké jsou výhody?

Máte k dispozici profesionální systém pro řízení vztahů se zákazníky a přitom nemusíte investovat do vybavení (nákup serveru, softwaru) ani do školení správců IT na instalaci a správu aplikace MS Dynamics CRM. Vaši správci IT se mohou věnovat jiným úkolům, které jim dáváte. A pokud správce nemáte, pro službu Profi CRM jej potřebovat nebudete. Platíte pouze měsíční poplatky za jednotlivé uživatele, kteří Profi CRM využívají.

Další z výhod je rychlé nasazení systému a zřízení přístupů do aplikace CRM. Pokud se rozhodnete využívat CRM, přístup k němu získáte ještě tentýž den.

Aplikace je v českém jazyce. Co zákazníci hodně oceňují, je uživatelská přívětivost a provázanost s MS Outlookem a dalšími aplikacemi rodiny Office (samozřejmě včetně podpory i pro nový Office 2010). Například posíláte nabídku e-mailem. Pak rovnou v Outlooku „kliknete“ na funkci „Sledovat v CRM“. S Profi CRM získáte centrální systém s přístupem k zákaznickým datům kdykoliv a kdekoliv (online, offline).

doplněk CRM do Outlooku

Dodavatel služby Profi CRM poskytuje svým zákazníkům konzultace a programátorské úpravy prostředí. CRM lze propojit na další aplikace a systémy, které již ve firmě využíváte (např. ekonomické systémy). V rámci partnerského programu poskytuje dodavatel podporu i pro své obchodní partnery, kteří Profi CRM dodávají svým zákazníkům.

Samozřejmostí je poskytování profesionální technické podpory pro jednotlivé uživatele (česky, slovensky, anglicky).

Pokud zákazník není zcela rozhodnut, zda si má CRM pořídit, může si je po dobu 30 dnů vyzkoušet. Navíc dodavatel služby pořádá zadarmo úvodní základní školení. Službu Profi CRM  můžete testovat po dobu 30 dnů zdarma se vzorkem vlastních naimportovaných dat. Stačí požádat o demo účet na adrese obchod@autocont.cz.

Co u vás změní služba Profi CRM?

  • Obchodníkovi pomáhá soustředit se na důležité zákazníky a vědět, co kdy bylo klientům přislíbeno.
  • Obchodnímu manažerovi pomáhá udržovat přehled a nabízí více času na vedení obchodních zástupců a péči o zákazníky.
  • Pracovníkům marketingu pomáhá při vytváření a běhu kampaní a akcí pro zákazníky.
  • Servisními dispečerovi a servisním pracovníkům pomáhá v evidenci zakázek a znalostí ve znalostní databázi, plánování a výkazech práce.

Pro další konzultace a konkrétní nabídku kontaktujte dodavatele na tel. 596 152 999 nebo obchod@autocont.cz.

Patrik Šolc | AutoCont CZ