TechNet Subscription je předplatné infomací a softwaru společnosti Microsoft určené odborníkům a poradcům v oboru IT. Poskytuje velmi důležité prostředky pro plánování, nasazování a správu řešení postavených na technologiích Microsoft. Pokud narazíte na jakékoli problémy, kontaktujte Informační centrum MSDN / TechNet pro ČR: technet@daquas.cz.

Jitka FrolíkováJitka Frolíková
MSDNMSDN
20.5.2010 11:13:0020.5.2010 11:13:00

Jitka Frolíková

správce stránek MSDN a TechNet

DAQUAS
+420 222 512 201
+420 603 442 434
daquas@daquas.cz
Anny Letenské 7, Praha 2

Základní informace o obsahu TechNet Subscription

Aktualizováno 30 srpna 2011

Co je TechNet Subscription?

Obsah předplatného: Microsoft Knowledge Base, automatické zásilky bulletinů a aktualizací, resource kits a utility, service packy, tipy a návody k nasazení a k obsluze, odborná školení, plné verze aktuálních operačních systémů, serverů a aplikací k testovacím účelům, beta verze připravovaných operačních systémů, serverů a aplikací, podrobné informace o produktech, případové studie a mnoho dalších informací. Obsah z aktuálního měsíce naleznete na stránce Subscription Highlights.

Jaké jsou varianty TechNet Subscription?

TechNet Standard

  • předplatné software bez vývojářských nástrojů, bez verzí Enterprise produktů, bez produktů rodiny Dynamics
  • software se stahuje jen z downloadu
  • 6 e-learningových kurzů
  • TechNet Online Concierge Chat – přístup k interaktivnímu e-dialogu pro řešení netechnických otázek, např. kde hledat produkty ke stažení, vědomostní zdroje, jak co nejrelevantněji položit otázku při  vyhledávání atd.
  •  TechNet Managed Newsgroup – přístup do garantovaných řízených diskusních skupin pro řešení technických problémů.

TechNet Professional bez médií                  

  • předplatné software bez vývojářských nástrojů
  • software se stahuje jen z downloadu
  • 12 e-learningových kurzů
  • TechNet Online Concierge Chat – přístup k interaktivnímu e-dialogu pro řešení netechnických otázek, např. kde hledat produkty ke stažení, vědomostní zdroje, jak co nejrelevantněji položit otázku při vyhledávání atd. 
  • TechNet Managed Newsgroup – přístup do garantovaných řízených diskusních skupin pro řešení technických problémů
  • řešení dvou technických incidentů
  • online přístup do TechNet magazínu

TechNet Professional s médii

  • předplatné software bez vývojářských nástrojů
  • software je posílán přes společnost UPS a zároveň je možné ho stahovat z downloadu
  • 12 e-learningových kurzů
  • TechNet Online Concierge Chat – přístup k interaktivnímu e-dialogu pro řešení netechnických otázek, např. kde hledat produkty ke stažení, vědomostní zdroje, jak co nejrelevantněji položit otázku při vyhledávání atd.
  • TechNet Managed Newsgroup – přístup do garantovaných řízených diskusních skupin pro řešení technických problémů
  • řešení dvou technických incidentů
  • online přístup do TechNet magazínu

Tyto varianty lze dále pořídit různými způsoby a s předplacením na různě dlouhou dobu.

Jaký je rozdíl mezi MSDN a TechNet Subscription?

TechNet oproti MSDN neobsahuje nástroje pro návrh a vývoj softwaru, ani kompilátory, prostředky pro práci s XML, integrované vývojové prostředí (IDE) ani Microsoft Visual Studio. Předplatné TechNet je tedy určeno pro administrátory, správce IT infrastruktury, koncepční a řídící pracovníky v IT, konzultanty.

Získám v předplatném TechNet trvalé licence testovacího softwaru?

Pokud jste si TechNet předplatili v jedno-či dvouletém cyklu, zůstávají vám licence i v případě, že předplatné neprodloužíte. U tříletých smluv záleží na typu smlouvy. U pronájemních smluv (Open Value Subscription či Enterprise Agreement Subscription) platí právo používat licence jen po dobu trvání smlouvy, u ostatních smluv je trvalé.
Produktové klíče k testovacímu softwaru si vždy před koncem předplatného stáhněte ze stránky TechNet Susbcriber Download a UCHOVEJTE si je. Bohužel neexistuje cesta, jak získat klíče zpětně.

Kde najdu odpovědi na další otázky?

Odpovědi na nejčastěji kladené dotazy najdete na stránce TechNet Plus Subscriptions Frequently Asked Questions nebo kontaktujte Informační centrum MSDN / TechNet pro ČR (technet@daquas.cz).