Daquas 30 let


Jste nový pilně vybudovaný StartUp, nebo společnost s dlouholetou tradicí s několika neúspěšnými pokusy o implementace různých lokálních systémů? Jste hrdí na svou práci, své týmy. Vnímáte význam a potenciál digitální transformace, chcete zvyšovat efektivitu provozu i produktivitu jednotlivců… Vaším zájmem je spokojenost zákazníků. A chybí vám k tomu vhodný nástroj, který by uměl více než jen základní finanční řízení, fakturaci a jednoduché vedení zásob?

externí autořiexterní autoři
Cloud ServicesCloud Services
20.07.2020 16:17:0020.07.2020 16:17:00

externí autoři

externí přispěvatelé magazínu softwarový QUAS

DAQUAS
+420 222 512 201
+420 603 442 434
daquas@daquas.cz
Anny Letenské 7, Praha 2

Business Central pro Start Up

Jste nový pilně vybudovaný StartUp, nebo společnost s dlouholetou tradicí s několika neúspěšnými pokusy o implementace různých lokálních systémů? Jste hrdí na svou práci, své týmy. Vnímáte význam a potenciál digitální transformace, chcete zvyšovat efektivitu provozu i produktivitu jednotlivců… Vaším zájmem je spokojenost zákazníků. A chybí vám k tomu vhodný nástroj, který by uměl více než jen základní finanční řízení, fakturaci a jednoduché vedení zásob?

Začněte snadno a rychle!

  • Není potřebné mít hardware – řešení je postaveno na cloudové platformě.
  • Rychlá a snadná implementace systému.
  • Možnost připojení z jakéhokoliv zařízení – z tabletu nebo mobilu formou aplikace.
  • Na straně klienta postačí pouze kompatibilní prohlížeč.
  • Přívětivé uživatelské rozhraní.
  • Možnost propojení s dalšími aplikacemi Microsoft 365 – Outlook, Excel, Word.
  • Měsíční platby za správu a licence.
  • Snadná rozšiřitelnost pomocí hotových řešení z App Store.

Zvažujete výběr vhodného informačního systému a z inovací máte trochu obavy? Inspirujte se první implementací Microsoft Dynamics 365 Business Central Online v České republice! Stejně jako vy se rozhodovala i nově vzniklá společnost Aquashield Europe, která vlastní licenci společnosti Philips pro prodej Philips water products.

„Hledali jsme solidní a stabilní ERP systém, který je možné naimplementovat rychle. Měli jsme zkušenost s řešením SAP, ale chtěli jsme něco více uživatelsky přívětivého a vhodnějšího pro rostoucí společnost, která plně podporuje flexibilitu zaměstnanců, práci odkudkoliv a je schopna komunikovat ve více jazycích.“

Jakub Grosman, jednatel Aquashield Europe

Krok za krokem – jak to vše probíhalo?

Při výběru ERP systému byl zákazník od počátku rozhodnut pro využití cloudové platformy. Důvodem byl požadavek, aby řešení bylo otevřené pro budoucí růst společnosti a také propojitelné se systémy třetích stran. Stejně tak hledal partnera se zkušeností s mezinárodními implementacemi. Z toho důvodu jsme rádi představili naši další cloudovou referenci Business Central Online – implementaci u zákazníka Manuchar v Jihoafrické republice.

V rámci vstupní analýzy, na jejímž základě připravujeme zákazníkům nabídku, jsme se zaměřili na identifikaci hlavních procesů, kritických bodů a postupů vhodných pro sestavení návrhu řešení IS a manažerských výstupů. Při tom jsme také zároveň stanovili potřebný počet a typy uživatelů.

Díky svým odborným zkušenostem z oblasti řízení financí a ekonomiky, prodeje, skladů a logistiky jsme měli dostatečnou důvěru klienta, abychom na základě svého know-how jednotlivé procesy u nich v podniku optimalizovali a celé řešení systémově a strategicky nastavili.

Rozsah a komponenty řešení

Základ standardu MS Dyn365 Business Central

  • Finance
  • Nákupní procesy
  • Externí sklad
  • Prodejní procesy

Navertica extensions

  • Jednotný vzhled dokumentů ve stylu Aquashield – bez nutnosti programování, layout, který může upravovat i sám zákazník.
  • Automatizace procesů – drobné zakázkové úpravy zvyšující uživatelský komfort řešení.

Velikost licence

  • MS Dyn 365 Business Central Online prostřednictvím programu CSP
  • 5x Dyn365 BC Essential (Enterprise)
  • 5x Dyn365 BC Team member (Enterprise)

V projektu byla použita naše agilní implementační metodologie a celý implementační projekt proběhl velmi rychle – během jednoho měsíce.

Jak popsat přínosy cloudového řešení Business Central pro úspěšný start?

Velkým přínosem implementace řešení D365 je jeho replikovatelnost a propojitelnost. To je cesta k praktické digitální transformaci. Výhody cloudového řešení v podobě přístupu odkudkoliv a možnosti připojení se prostřednictvím webového rozhraní z jakéhokoliv zařízení jsou ve společnosti Aquashield využívány každodenně. Dokonce i hlavní účetní společnosti ráda využívá různé druhy vzdáleného připojení a preferuje přizpůsobivý layout jednotlivých rozhraní, grafiku i ergonomii ovládání.

Zákazník také pozitivně hodnotí intuitivní a přívětivé uživatelské rozhraní, které je kompatibilní s Microsoft 365, s obrovským přínosem exportů do Excelu. Také to, že se řešení provozuje online a „v pronájmu“ – tzn. stačí měsíční platby za správu i licence, stejně jako ideální komplexní propojení financí, logistiky a skladů, je podle slov zákazníka velkou výhodou oproti jeho předchozím zkušenostem se systémem SAP.

MS Dyn365 Business Central

  • Flexibilita
  • Schopnost reagovat na změny
  • Rozvoj společnosti
  • Nové trendy ruku v ruce s bezpečností
  • Ochrana dat
  • Důvěra v informační systém

Jaké můžou být další etapy rozvoje systému?

Rozšíření řešení o sofistikovaný reporting Power BI nebo automatizace prostřednictvím Microsoft Flow (Power Automate) a Microsoft Power Apps. Díky cloudové strategii a propojitelnosti jednotlivých produktů společnosti Microsoft získáte užitečné prostředky a nástroje pro úspěšný start.

Martin Ingr, Navertica