Jste nový pilně vybudovaný StartUp, nebo společnost s dlouholetou tradicí s několika neúspěšnými pokusy o implementace různých lokálních systémů? Jste hrdí na svou práci, své týmy. Vnímáte význam a potenciál digitální transformace, chcete zvyšovat efektivitu provozu i produktivitu jednotlivců… Vaším zájmem je spokojenost zákazníků. A chybí vám k tomu vhodný nástroj, který by uměl více než jen základní finanční řízení, fakturaci a jednoduché vedení zásob?
Začněte snadno a rychle!
- Není potřebné mít hardware – řešení je postaveno na cloudové platformě.
- Rychlá a snadná implementace systému.
- Možnost připojení z jakéhokoliv zařízení – z tabletu nebo mobilu formou aplikace.
- Na straně klienta postačí pouze kompatibilní prohlížeč.
- Přívětivé uživatelské rozhraní.
- Možnost propojení s dalšími aplikacemi Microsoft 365 – Outlook, Excel, Word.
- Měsíční platby za správu a licence.
- Snadná rozšiřitelnost pomocí hotových řešení z App Store.
Zvažujete výběr vhodného informačního systému a z inovací máte trochu obavy? Inspirujte se první implementací Microsoft Dynamics 365 Business Central Online v České republice! Stejně jako vy se rozhodovala i nově vzniklá společnost Aquashield Europe, která vlastní licenci společnosti Philips pro prodej Philips water products.
„Hledali jsme solidní a stabilní ERP systém, který je možné naimplementovat rychle. Měli jsme zkušenost s řešením SAP, ale chtěli jsme něco více uživatelsky přívětivého a vhodnějšího pro rostoucí společnost, která plně podporuje flexibilitu zaměstnanců, práci odkudkoliv a je schopna komunikovat ve více jazycích.“
Jakub Grosman, jednatel Aquashield Europe
Krok za krokem – jak to vše probíhalo?
Při výběru ERP systému byl zákazník od počátku rozhodnut pro využití cloudové platformy. Důvodem byl požadavek, aby řešení bylo otevřené pro budoucí růst společnosti a také propojitelné se systémy třetích stran. Stejně tak hledal partnera se zkušeností s mezinárodními implementacemi. Z toho důvodu jsme rádi představili naši další cloudovou referenci Business Central Online – implementaci u zákazníka Manuchar v Jihoafrické republice.
V rámci vstupní analýzy, na jejímž základě připravujeme zákazníkům nabídku, jsme se zaměřili na identifikaci hlavních procesů, kritických bodů a postupů vhodných pro sestavení návrhu řešení IS a manažerských výstupů. Při tom jsme také zároveň stanovili potřebný počet a typy uživatelů.
Díky svým odborným zkušenostem z oblasti řízení financí a ekonomiky, prodeje, skladů a logistiky jsme měli dostatečnou důvěru klienta, abychom na základě svého know-how jednotlivé procesy u nich v podniku optimalizovali a celé řešení systémově a strategicky nastavili.
Rozsah a komponenty řešení
Základ standardu MS Dyn365 Business Central
- Finance
- Nákupní procesy
- Externí sklad
- Prodejní procesy
Navertica extensions
- Jednotný vzhled dokumentů ve stylu Aquashield – bez nutnosti programování, layout, který může upravovat i sám zákazník.
- Automatizace procesů – drobné zakázkové úpravy zvyšující uživatelský komfort řešení.
Velikost licence
- MS Dyn 365 Business Central Online prostřednictvím programu CSP
- 5x Dyn365 BC Essential (Enterprise)
- 5x Dyn365 BC Team member (Enterprise)
V projektu byla použita naše agilní implementační metodologie a celý implementační projekt proběhl velmi rychle – během jednoho měsíce.
Jak popsat přínosy cloudového řešení Business Central pro úspěšný start?
Velkým přínosem implementace řešení D365 je jeho replikovatelnost a propojitelnost. To je cesta k praktické digitální transformaci. Výhody cloudového řešení v podobě přístupu odkudkoliv a možnosti připojení se prostřednictvím webového rozhraní z jakéhokoliv zařízení jsou ve společnosti Aquashield využívány každodenně. Dokonce i hlavní účetní společnosti ráda využívá různé druhy vzdáleného připojení a preferuje přizpůsobivý layout jednotlivých rozhraní, grafiku i ergonomii ovládání.
Zákazník také pozitivně hodnotí intuitivní a přívětivé uživatelské rozhraní, které je kompatibilní s Microsoft 365, s obrovským přínosem exportů do Excelu. Také to, že se řešení provozuje online a „v pronájmu“ – tzn. stačí měsíční platby za správu i licence, stejně jako ideální komplexní propojení financí, logistiky a skladů, je podle slov zákazníka velkou výhodou oproti jeho předchozím zkušenostem se systémem SAP.
MS Dyn365 Business Central
- Flexibilita
- Schopnost reagovat na změny
- Rozvoj společnosti
- Nové trendy ruku v ruce s bezpečností
- Ochrana dat
- Důvěra v informační systém
Jaké můžou být další etapy rozvoje systému?
Rozšíření řešení o sofistikovaný reporting Power BI nebo automatizace prostřednictvím Microsoft Flow (Power Automate) a Microsoft Power Apps. Díky cloudové strategii a propojitelnosti jednotlivých produktů společnosti Microsoft získáte užitečné prostředky a nástroje pro úspěšný start.
Martin Ingr, Navertica
