CSP: Konečně ta správná cesta k pořízení Microsoft Online Services

Kateřina Srbková

DAQUAS
+420 222 512 201
+420 603 442 434
daquas@daquas.cz
Anny Letenské 7, Praha 2

Kateřina Srbková

Hledá se ELICORN*!

Hledáme proto, že pro své rozlety potřebujeme kreativní webmistress/webmastera s nadšením, zkušenostmi a smyslem pro detail. A pro své partnery a zákazníky na cestě do nových cloudových sfér v ní/něm chceme mít laskavého a ochotného průvodce.


TechEd DevCon 2016

Rok 2015 už je dávno za námi. Vím. Pojďme se však společně aspoň na chvilku vrátit o pár měsíců zpátky. Nebudu vás trápit psychologickými otázkami typu „Jak se váš život změnil za loňský rok?“, ani se nebudu ptát, zda jste splnili svá loňská předsevzetí (ani já do té posilovny chodit nezačala…). Vzpomeňme spolu ale na to, co všechno se od minulého jara změnilo ve světě IT! Máme tu nové Kanceláře a desátá Okna, celé IT stoupá nevyhnutelně do Mraků, ať už máte z výšek strach, nebo ne. Do licencí se cpou písmenka jako BYOD a CYOD. Ani MSDN se nevyhnulo změnám. A někteří dokonce básní o popelnicích! Tedy o kontejnerech.


Sway a Delve (nejen) v Office 365

Nedávno u nás na Barrandově otevřeli novou pekárnu. Každé ráno se z ní line vůně ještě teplých koláčků a vytoužené čerstvě mleté kávy. A tak denně svádím boj s kávovým absťákem a říkám si, že tam musím zajít. Až bude čas…


Mezinárodní uznání pro DAQUAS – Partner to Partner Award

Že „příjemné rozhraní mezi člověkem a jeho IT“ děláme s láskou a že nás to baví, to víme. Že máme spoustu spokojených zákazníků, to víme taky, a moc nás to těší. Už to samo o sobě je pro nás odměnou dostatečnou a známkou kvalitně odvedené práce. I přesto nás potěšila získaná ocenění IAMCP (International Association of Microsoft Channel Partners). Dokonce čtyři! A jelikož jsme se tak daleko dostali i díky vám, našim zákazníkům i partnerům, chceme se s vámi o svou radost podělit.


SDÍLEJTE! lásku k Office 2013 a Office 365

Firmy každoročně investují nemálo peněz do nového softwaru, aktualizací, infrastruktury a kdoví čeho ještě. K čemu ale jsou nejmodernější technologie, pokud s nimi uživatelé neumějí pracovat? Jak dosáhnete návratu investice, která se nevyužívá? V některých společnostech mají rozpočtové priority jinde a spoléhají na samostudium, někde dostanou zaměstnanci aspoň krátké školení. Někde nic, protože to prý není třeba. Vždyť nové technologie jsou přece intuitivní! Jenže kdo má čas pěstovat intuici, když za hodinu odevzdává výstup? Kdo má čas na samostudium, když v práci hoří tři projekty, mailbox bliká co půl minuty a po příchodu domů je třeba vynést koš, opravit kohoutek a uvařit večeři? Výsledkem je pak frustrace všech zúčastněných, válečný konflikt člověk-PC a otevřené nepřátelství prostých uživatelů vůči oddělení IT, které „za to za všechno může“.


Rámcová studie SAM: Člověk v IT tísni

Vžijte se do situace. Jedete vyprahlou krajinou v konvoji aut, na záda vám dýchá ozbrojená ochranka, čekáte, kdy uslyšíte výstřely, a přemýšlíte. Přemýšlíte nad tím, kolik lidí shánělo finance, aby vás sem dostali. Kolik lidí pracovalo na tom, aby vás sem vůbec pustili. Běží vám hlavou politické debaty, dlouhá rozhodování, schvalování, přípravy. Toho času… A teď jste tady. Procházíte ulicemi, v šoku hledíte na zpustošené domy, vidíte ty, kterým má vaše mise pomoci. Konečně přicházíte do prosté kanceláře. Zapínáte PC, otevíráte přístup k databázi a…. Problém. Jediné, co můžete říct, je: „Jéééé, pánové, pardon! Kluci doma zapomněli prodloužit licenci a mě tam teď ten systém nepustí. Budeme muset počkat, než se to vyřeší…“