CSP: Konečně ta správná cesta k pořízení Microsoft Online Services

Člověk je v dnešním světě informačních technologií zahlcen množstvím dat, z nichž mozek dokáže zpracovat pouze zlomek. Na každého z nás je vyvíjen stále větší tlak, abychom si uměli vybrat správné a efektivní řešení. Roste význam komunikace online, která se stává jedním ze základních kamenů komunikace mezilidské.

externí autořiexterní autoři
Cloud ServicesCloud Services
15.6.2017 15:15:0015.6.2017 15:15:00

externí autoři

externí přispěvatelé magazínu softwarový QUAS

DAQUAS
+420 222 512 201
+420 603 442 434
daquas@daquas.cz
Anny Letenské 7, Praha 2

Azure pro komunikaci (Mluvii)

Člověk je v dnešním světě informačních technologií zahlcen množstvím dat, z nichž mozek dokáže zpracovat pouze zlomek. Na každého z nás je vyvíjen stále větší tlak, abychom si uměli vybrat správné a efektivní řešení. Roste význam komunikace online, která se stává jedním ze základních kamenů komunikace mezilidské.

Podmínkou úspěchu je kvalita a množství komunikačních kanálů, které dokáže firma nabídnout svým zákazníkům. Efektivně, co nejvíce osobně a s maximální přidanou hodnotou, tak je potřeba dnes předávat informace zákazníkům.

Mluvii je nástroj pro efektivní komunikaci online mezi firmou a jejími zákazníky. Díky unikátnímu spojení funkcionalit, jako jsou videochat, videoschůzky, chat nebo vzájemné sdílení dokumentů či obrazovky mezi zástupcem firmy a zákazníkem, přidává firemnímu webu lidskou tvář. Tento faktor umožňuje do prostředí online přenést významné prvky mezilidské interakce běžné pro setkání tváří v tvář například v kamenné prodejně nebo pobočce firmy. O efektivitě mluvii mluví čísla z již realizovaných projektů. Ve srovnání s klasickým telefonním hovorem roste úspěšnost prodeje o více než 50 % a zároveň je na uzavření obchodu potřeba o třetinu méně času. Jednoduše mluvii funguje úspěšněji a rychleji.

Mluvii díky vstupu lidského faktoru do firemních webů zvyšuje efektivitu komunikace a zároveň mění pasivní web v aktivní komunikační nástroj v oblasti péče i prodeje.

Komunikace začíná dvěma způsoby. Z aktivity zákazníka, který začne komunikovat prostřednictvím chatu nebo zadáním telefonního čísla pro okamžité zpětné zavolání. Zpravidla se jedná o případy, kdy zákazník potřebuje poradit nebo vyřešit problém. A na druhé stráně i zástupce firmy má možnost aktivně oslovovat zákazníky, kteří se na webu pohybují. Proaktivně nebo pomocí automatických pravidel s různě nastavenými algoritmy založenými na datové analýze, případně zasláním pozvánky k videoschůzce.

Po celou dobu komunikace je vyžadováno minimální zapojení zákazníka, který je provázen celým procesem od začátku až do konce. Od oslovení až po platbu nebo vyřešení požadavku. Stejně, jako na pobočce. Výsledkem je skvělý pocit klienta a vytvoření dlouhodobého obchodního vztahu.

Mluvii v cloudu

Díky užití cloudových služeb má firemní IT volnější ruce, protože nemusí neustále bojovat s hardwarem a může se věnovat vývoji, který je pro nás nejpodstatnější. Náročnost našich klientů v oblasti bezpečnosti je dalším kritériem, které díky cloudu dokonale splňujeme. Můžeme soustředit extrémní množství procesů do velmi krátké chvíle např. při testování, což nám podstatně zrychluje vývoj. Dřív nám zakoupení a nastavení nových serverů trvalo dny, dnes pár kliků. Došlo také k významným ekonomickým úsporám díky elastičnosti využití – škálovatelnosti on demand.  Na straně zákazníka není třeba instalace softwaru a implementace do vašeho webu je zcela nenáročná, jsme připraveni k používání během několika minut.

Michal Slavev | iCord